سفارشات بالای 650 هزار تومان، برای ارسال با پست به صورت رایگان ارسال می شود- در اینستاگرام ما رو دنبال کنید

خرید سوتین به صورت اینترنتی
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان پخشه را در این قسمت می توانید مشاهده کنید. روی هر سوال که کلید کنید پاسخ آن سوال نمایش داده خواهد شد.

خیر، پخشه پل ارتباطی شما با تولیدکننده است و وقتی شما سفارش ثبت کنید تک تک محصولات مستقیم از تولیدی ها به انبار پخشه ارسال شده و بعد از بسته بندی برای شما ارسال خواهد شد.

بله، قیمت های داخل سایت، قیمت تک فروشی است و شما میتوانید برای سفارش خورده و تکی از سایت اقدام کنید.

بله، اما برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت های عمده و دریافت کاتالوگ محصولات، لطفا با شماره ۰۹۳۹۸۹۴۶۵۰۶ در واتساپ یا تلگرام، ارتباط برقرار کنید. همکاران ما سریعا پاسخگوی شما خواهند بود.

تمامی سفارش ها در روز شنبه هر هفته، توسط شرکت پست و شرکت تیپاکس برای مشتریان عزیز ارسال خواهند شد.

به دلیل رعایت موارد بهداشتی تعویض سایز امکان پذیر نمی باشد لطفا با توجه به راهنمای سایز، محصول خود را سفارش دهید.

بله، وجه واریزی محصول تا زمان رسیدن به دست شما نزد پخشه به امانت نگاه داشته می شود. اگر محصول مد نظر دارای عیب و ایرادی باشد و یا مغایر با تصویر آن در سایت باشد، محصول مرجوع شده و وجه دوباره به حساب شما برگشت داده می شود.

پخشه یک سیستم آنلاین شبکه ای برترین تولیدکنندگان ایرانی است و فقط به صورت آنلاین فروش انجام می دهد.

پخشه دارای نماد اعتماد دو ستاره است و در وزارت صنعت، معدن، تجارت به ثبت رسیده است. وبسایت پخشه از اس اس ال امن https، استفاده می کند و تمامی رمز های شما عم از حساب های کاربری و شماره کارت به صورت محافظت شده و غیر قابل روئت به سرور های پخشه و بانک های مقصد ارسال می شود.

هزینه ارسا ل برای هر شهر و با توجه به وزن مرسوله شما تعیین می شود، اگر مجموع سفارشتان بیش از ۲۱۰ هزار تومان باشد، هزینه ارسال به صورت خودکار رایگان خواهد شد.

بله، شما میتوانید مدل مد نظر خود را برای ما ارسال کنید. در صورت امکان، محصول متناسب باسایز دور کمر و سینه شما، برایتان شخصی دوزی خواهد شد.

اگر پاسخ خود را در این بخش نیافتید لطفا به صورت جداگانه سوال خود را با استفاده از فرم زیر برایمان ارسال کنید. یا با استفاده از راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما،   با ما ارتباط بگیرید.