سفارشات بالای 1/200/000 تومان، برای ارسال با پست به صورت رایگان ارسال می شود- در اینستاگرام ما رو دنبال کنید

خرید سوتین به صورت اینترنتی
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چرا شب ها باید سوتین خود را باز کنیم

چرا شب ها باید سوتین خود را باز کنیم؟ عوارض بستن سوتین هنگام خواب

خلاصه مقاله:

اگر شب ها موقع خواب سوتین خود را باز نکنید ممکن است عوارضی مانند تاثیر بر جریان خون، تحریک پوست، ایجاد قارچ ها در پوشیدن طولانی مدت سوتین، ایجاد اختلال در خواب و آسیب پوست در بدن اتفاق بیفتد.

صحبت های زیادی درباره این موضوع که آیا هنگام خواب باید سوتین بپوشید یا نه؟ شده است. این سوال که چرا شب ها باید سوتین خود را باز کنیم؟ ذهن خانم‌ها را بارها و بارها درگیر کرده است. بعضی از خانم‌ها در هنگام خواب با سوتین احساس راحتی نمی‌کنند از طرفی هم بعضی از افتادگی سینه‌ها می‌ترسند که هر دو دیدگاه منطقی است.

اما خب باید در نظر داشته باشید که با توجه به تجربیات و تحقیقات یکی از عوارض بستن سوتین هنگام خواب سرطان سینه است. پس چکار کنیم؟

با ما در پخشه همراه باشید تا دریابیم که چرا پوشیدن سوتین هنگام خواب می تواند به سلامت سینه شما آسیب برساند؟!

عوارض بستن سوتین هنگام خواب

دقیقا زمانی که با سوتین به رختخواب می‌روید و با خیال آسوده چشمانتان را می‌بندید، سوتین زنانه شما باعث ایجاد عوارضی در بدن می‌شود که در ادامه هر کدام را بررسی می کنیم:

1 – چرا شب ها باید سوتین خود را باز کنیم؟ | تاثیر بر جریان خون

سوتین ها، مخصوصا مدل سوتین فنردار (مدل هایی با سیم زیرین) تاثیر مستقیم بر گردش خون دارند. همچنین با فشار دادن ماهیچه های اطراف سینه سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار می دهند.

مدل دیگر سوتین های خیلی تنگ هستند که به بافت سینه آسیب می‌رسانند. زمانی که قصد خرید لباس زیر زنانه را دارید بهتر است سایز درست سوتین خود را بدانید؛ به این ترتیب همیشه سینه‌هایتان آزاد و بدون فشار خواهند بود.

2 – تحریک پوست بدن | عوارض بستن سوتین هنگام خواب

سوتین ها برای نگه داشتن سینه‌ها از قلاب ها و بندها درست شده است و زمانی که هنگام خواب سوتین داشته باشید احتمال فرورفتن آن‌ها در بدن زیاد است. این اتفاق باعث تحریک پوست می‌شود که اگر مدت طولانی اتفاق بیفتد ممکن است ضایعات پوستی و حتی کیست ایجاد شود. نه تنها در خواب بلکه حتی در طول روز اگر احساس ناراحتی دارید فورا سوتین خود را بردارید.

عوارض بستن سوتین هنگام خواب

اگر به دنبال خرید لباس زیر فانتزی با طرح و رنگ های متنوع هستید، به محصولات پخشه سری بزنید!

3 – ایجاد قارچ ها در پوشیدن طولانی مدت سوتین

پوشیدن سوتین مخصوصا در فصل های گرم سال با تعریق همراه است. پوشیدن آن هنگام خواب باعث ایجاد رطوبت در اطراف سینه می‌شود که می‌تواند بستر خوبی برای رشد عفونت های قارچی باشد. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از عوارض بستن سوتین هنگام خواب، آن را درآورید و اجازه دهید که سینه‌هایتان نفس بکشند.

4 – خوابیدن با سوتین و ایجاد اختلال در خواب

پوشیدن سوتین در هنگام خواب راحتی را از شما می‌گیرد؛ مخصوصا اگر تنگ باشد. بنابراین با اختلال در گردش خون و نفس کشیدن می‌تواند بدخوابی را به همراه داشته باشد.

5 – آسیب به پوست | عوارض بستن سوتین هنگام خواب

سوتین ها به دلیل طراحی مناسبی که دارند به خوبی در جای خود در بدن قرار می‌گیرند. زمانی که برای طولانی مدت از آن ها استفاده کنید، ممکن است باعث ایجاد رنگدانه، تغییر رنگ، لکه های تیره و در برخی موارد حتی بثورات پوستی شود. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه آسیب های پوست بهتر است از پوشیدن سوتین های تنگ یا پوشیدن طولانی مدت خودداری کنید.

خرید سوتین زنانه

در چه مواردی خوابیدن با سوتین پیشنهاد می شود؟

همانطور که در ابتدا گفتیم برخی معتقد هستند که خوابیدن با سوتین از افتادگی سینه‌ها جلوگیری می کند اما با توجه به مواردی که گفته شد ضرر آن بیشتر از مزیت‌هایش است. اما در مواردی خاص مانند زمان شیردهی مادران یا دوران نقاهت پس از جراحی سینه خوابیدن با سوتین در هنگام خواب پیشنهاد می‌شود.

آیا خوابیدن در سوتین از افتادگی محافظت می کند؟

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خوابیدن با سوتین راهی موثر برای حفظ شکل، اندازه و پر بودن وضعیت سینه است، وجود ندارد.

عوامل متعددی وجود دارد که باعث افتادگی سینه‌ها می‌شود از جمله:

  • بارداری
  • افزایش یا کاهش وزن
  • افزایش سن
  • یائسگی
  • سیگار کشیدن
  • سینه های بزرگ

 

خرید سوتین زنانه فانتزی

آیا پوشیدن سوتین در هنگام خواب از رشد آن جلوگیری می کند؟

یک تصور غلط رایج در مورد پوشیدن سوتین هنگام خواب این است که اگر شب ها سوتین بپوشید، رشد سینه های شما را کاهش می دهد. خب پس باید بگویم خوشبختانه این تصور درست نیست. در واقع سینه های شما بعد از نوجوانی رشد نمی کند. هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند یک سوتین مانع رشد سینه ها شود.

در پایان…

با توجه به مواردی که در رابطه با عوارض بستن سوتین هنگام خواب گفته شد، امیدواریم متوجه شده باشید که در هنگام خواب بهتر است سوتین‌تان را دربیاورید. در این صورت سینه‌هایتان را از هرگونه آسیب در امان نگه خواهید داشت.

تصویر pakhshe

pakhshe

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید بیشتر بخوانید: