سفارشات بالای 1/200/000 تومان، برای ارسال با پست به صورت رایگان ارسال می شود- در اینستاگرام ما رو دنبال کنید

خرید سوتین به صورت اینترنتی
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

انواع فرم سینه زنان و پاسخ به چرا فرم سینه های من فرق داره؟

انواع فرم سینه زنان و پاسخ به چرا فرم سینه های من فرق داره؟

خلاصه مقاله:

ممکنه وقتی دارید تصویر مانکن های لباس رو تو شبکه های اجتماعی میبینید با خودتون بگید چرا فرم سینه های من انقدر با فرم سینه مدل ها فرق داره و دچار استرس بشید اما نیازی نیست مضطرب بشید چون قراره دلیلش رو اینجا بهتون بگیم.

چرا فرم سینه های من فرق داره؟

تا حالا شده با خودتون فکر کرده باشید که چرا فرم سینه هاتون با بقیه فرق داره؟ یکی به سمت پایینه یا یکی متمایل به سمت راسته یکی به چپ، همون موقع اس که مقایسه کردن و فرم دادن با دست هاتون رو شروع میکنید و بعضی وقتا فکر میکنید نکنه من مشکلی دارم!!؟

همین جا صبر کن هیچ ایراد و مشکلی نداری البته توی پرانتز ( باید به این نکته توجه کنید که تغییر حالت سینه ها اون هم بصورت ناگهانی اصلا عادی نیست، برای مثال اگه قبلا نوک سینه های شما برآمده بود و در طی یک مدت کوتاه فرو رفته یا تغییر شکل عجیبی داده و یا ترشحاتی داشته باشه اگه با این حالت مواجه شدید بدون درنگ به پزشک مراجعه کنید چون ممکنه علائم سرطان سینه باشه)

سینه ها فرم و شکل های متفاوتی دارن حتی سینه های خودتون هم دقیقا شبیه هم نیستند یکی کوچیکتر از  اون یکی دیگه است و حتی ممکنه فرم متفاوتی هم داشته باشه. شکل و فرم سینه ها گاها به عواملی مانند ژنتیک، تغذیه و سبک زندگی هر شخص مربوط میشه. بر اساس مطالعات تقریبا 12 فرم سینه متفاوت وجود داره که البته با قاطعیت نمیشه گفت 12 فرم چون همونطور که قبل تر بهش اشاره شد بدن هر شخص متفاوته دقیقا مانند اثر انگشت یکتاس پس ممکنه 100 فرم متفاوت اما شبیه بهم وجود داشته باشه.

طاقی شکل

چرا فرم سینه های من فرق داره؟​

سینه های طاقی شکل کاملا گرد هستند و نوک سینه ها به سمت بالاست و سینه از هم فاصله دارند.
این فرم سینه یکی از فرم های رایج بین خانم هاست و طراحان سوتین این فرم سینه را به عنوان استاندارد طراحی های خود قرار میدهند.

تقریبا خیلی از مدل های سوتین رو در این حالت میشه پوشید که پیشنهاد ما استفاده از مدلهای Full Coverage و plunge ها هستش.

غیر همسان

بیش از نیمی از زنان سینه های غیرهمسان دارند و یکی از سینه های نسبت به دیگری سایز متفاوتی دارد که این تفاوت سایز گاها نیم تا دو سایز ممکن است متفاوت باشد.

پیشنهاد ما استفاده از سری سوتین هایی با مدل Lace Bra هستش با کلیک کردن روی کلمه میتونید تصاویر محصولات رو مشاهده کنید.

ورزشکار

سینه های ورزشکاری که اغلب سینه های عضلانی هستند و در عرض قفسه سینه کشیده شده اند و نوک سینه ها دقیقا در مرکز سینه ها قرار میگیرد و فرم بیضی شکل دارد.

برای این مدل بیشتر سوتین های نوع Padded Bra پیشنهاد میشه.

زنگوله ای

سینه های زنگوله ای در قسمت بالایی باریک هستند و در قسمت پایین کاملا گرد و کروی شکل میشوند و شکل غالب خانم هایی با سایز بزرگ هستند.

پیشنهاد ما استفاده از مدلهای Full Coverage هستش تا هم وزن بالای سینه ها رو تحمل کنه هم مانع آسیب رسیدگی به عضلات گردن بشه.

نزدیک بهم

سینه های نزدیک بهم کاملا فرم گرد دارند و متمایل به مرکز قفسه سینه هستند و فاصله خیلی کمی باهم دارند و از زیر بغل ها فاصله محسوسی دارند.

برای این مدل سینه ها دو نوع سوتین رو میتونید استفاده کنید. دسته اول Wireless Bra ها هستند و دسته دوم  balconette ها هستند.

مخروطی

سینه های مخروطی در میان زنانی که سایز کوچک تری دارند رایج هستند و فرم کاملا گردی ندارند و شبیه مخروط هستند.

شرقی و غربی

سینه های شرقی و غربی در عرض قفسه سینه کشیده شدن و نوک سینه ها به سمت بیرون کشیده شده و هر دو سینه از مرکز فاصله زیادی دارند.

ریز اندام

سینه های ریز اندام همونطور که از اسمشون هم مشخصه کوچک هستند و افتادگی ندارند و در عرض قفسه سینه کشیده شده اند و نوک سینه ها متمایل به پایین هستند.

گرد و کروی

سینه های گرد و کروی همونطور که از اسمشون مشخص هست بصورت کاملا یکسان و مساوی گرد هستند و در قسمت مرکز سینه ها فاصله کمی از هم دارند و نوک سینه ها در مرکز دارند.

خواهران جدا از هم

خواهران جدا از هم شباهت خیلی زیادی به شرق و غربی ها دارند با تفاوت که که گردتر و گر تر هستند و فاصله آن ها نسبت به هم زیاد است.

ریلکس

این نوع سینه ها بافت چربی بیشتری دارند و بسیار باریک هستند و نوک سینه ها به سمت پایین است.

قطره اشکی

سینه های قطره اشکی در قسمت پایین کاملا گرد و پر هستن اما تفاوت آشکاری با فرم زنگوله ای دارند که این تفاوت در قسمت بالای سینه ها است.در سینه های زنگوله ای قسمت بالایی به نسبت پایین سینه باریک تر است اما در قطره اشکی قسمت بالایی تنها کمی با قسمت پایین سینه ها تفاوت دارد.

حالا کافیه جلو آینه بری و کامل سینه هات رو بررسی کنی و تشخیص بدی سینه های تو چه فرمی دارند و چه مدل سوتینی برات مناسبه و یادت باشه تو با هر شکل و فرمی زیبایی و تو دنیا تکی.

پخشه

پخشه

من فاطمه هستم. از سال 98 کار توی پخشه رو با عشق شروع کردم و همیشه سعی کردم یاد بگیرم و خودم رو رشد بدم. کار تیمی رو دوستدارم و سعی میکنم هر روز یه تجربه جدیدی رو کسب کنم و ارتباط گرفتن با مخاطب های پخشه یکی از لذت بخش ترین قسمت کار روزانه منه. مقاله های منو حتما بخونید و نظراتتون رو برام بنویسید حتما میخونم و تا جایی که بشه بهشون جواب میدم.
ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. ممنون از مطالب خوبتون. لطفا بقیه مدل ها رو هم بفرمایید چه سوتنی مناسبه براشون. ممنون

    • ممنون از توجه شما تو آپدیت های بعدی مقاله بهش پرداخته میشه.

  2. ناشناس گفته؛
    15:30 1401/01/27

    سلام وقت بخیر
    من ۱۷ سالمه سوالم اینکه اگه یکی از سینه بزرگ باشه یکی دیگه کوچک، عیبه و باید به دکتر مراجعه کنیم؟

    • ممنون از اینکه برای ما نوشتی، غیرهمسان بودن سینه ها یچیز کاملا عادیه بین خانم ها و هیچ جفت سینه ای وجود نداره که کاملا همسان باشه، و تقریبا تو 20 سالگی سینه ها به فرم اصلی خودشون میرسن، پس این غیرهمسان بودن کاملا نرماله، اما اگر این تفاوت سایز ناگهانی ایجاد شد و با درد همراه بود یا توده های سفتی داخل سینه حس کنید بهتره هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.

      • سلام وخسته نباشید چون خانوما سینهاهشون برجسته وروفرمه

  3. صفا وفایی گفته؛
    17:33 1401/11/02

    زنده باد مطالب و آموزه های عالی و کاربردی گذاشتین واقعا سطح آگاهی هرکس از خودش و راهنمایی برای خرید و انتخاب درست رو عنوان کردین.مفید و عالی بود

  4. بازتاب ها20 نکته مهم در هدیه دادن لباس زیر به خانم ها | پخشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید بیشتر بخوانید: